you make me happy

så himla trött är jag just nu, frågan är bara varför? jag och mikaela har legat i sängen och sovit fram och tillbaka hela dagen.. eller ja vi var iväg o köpte lite käk o godsaker men resten av dagen har vi spenderat i soffan/sängen.. har hunnit glott på tre filmer och haft det mysigt.. det är så skönt att unna sig det ibland, inge stress, bara ett stort lugn.. jag älskar att gå runt i mjukiskläder, håret i en ruffsig bulle mitt på huvvet, osminkad osv.. någe bakfull var jag inte, med tanke på hur onyktert det blev igår så va jag värd att må som en påse skit i dig men ikke.. nu är jag hemma, blev sent idag med men det gör inge för imorn ska jag sova länge i min sköna säng..


gårdagen då? jag och mikaela träffades igår på eftermiddagen, åkte o handla det sista inför kvällen sen hem till mig, eller mig o mig, till min fina pojkväns lägenhet, men hans hem är ju mitt hem? right? slappade en stund, sen började vi fixa oss... galen förfest. tobbe joinade oss också, dansa, sjung, jag njöt över att äntligen få vara med min bästa vän. Vi begav oss mot frimis, men va helt dött så avslutade kvällen med dans på strömpis o lite käk på max. igår va jag rund under fötterna, nästan för rund. men det är nice, vi ramla väl in vid halv fyra tror jag, hinkade vatten + treo och snackade enda fram till halv fem-fem.. sen slocka vi. tyvärr så har mikaela en tendens att prata halva nätterna, det går verkligen inte o få stopp på henne.. ♥

 


jaja nu börjar min dator bli lite överhettad och mina ögon orkar inte vara öppna längre. Vi hörs, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0