when i look at you i wanna kill..

jaha, då sitter man här igen då.. varar väl endast några dagar antar jag, är inte riktigt min grejj men ger det ett försök iallefall.. ska klargöra en sak innan jag börjar. Varför jag tar upp skrivandet igen är pga av många andledningar men dels är det för att jag vill lätta på hjärtat, har väldigt mycket som tynger mig o med det menar jag att när jag är arg då kommer det arga inlägg, när jag är glad = glada inlägg, ledsen=depp inlägg osv osv. bra då har jag sagt det.

Nåja vad händer i mitt liv? Ingenting, jo jag har börjat plugga igen, har gått en termin på frisörlinjen på plusgymnasiet, trivs väldigt bra iaf med linjen. jag har flyttat hem igen pga av studierna, väldigt skönt, tråkigt att flytta ifrån O efter ettårs samboskap men lika kära är vi för det, O flyttade två portar bort o bor i en mysig lite etta, där hittar ni mig oftast, förutom när jag är hemma. Jag fyller 20 år om 3-4 månader, det är efterlängtat. men efter det så vill jag inte fylla mer.

Min fina O åkte till thailand igår, 14 dagar ska jag vara utan min värld. men det går bra, det är bra att sakna och det behöver vi. Jag vet ju att jag kommer få träffa honom igen och jag har hunnit planera lite så jag är sysselsatt. Ikväll ska jag ut och skaka rumpa med mikaela & tobbe. kommer bli så nice. på lördag blir det eventuellt bio med mikaela, om vi orkar det vill säga. Måndag kommer elin till mig o sover o myser, skönt med lite tid utanför skolan. Onsdag drar jag o min NÄSTAN jämnåriga faster på kryssning, galaxy.. kommer bli hur nice som helst sen till helgen jobbar jag sen får vi se vad som händer!

Nu sitter jag i skolan o ska ha lite redovisning på engelskan, sen har vi estetisk verksamhet och sen frisör lektion. Skulle behöva hem o sova så jag orkar ikväll, men icke sa nicke. får bli några koppar kaffe istället.

får se när vi hörs igen, snart hoppas jag. Ha en galen helg ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0