our love is like the wind, i cant see it but i can feel it


jahaaaa, kryssningen berättar jag om en annan dag. sitter o väntar på att mamma ska komma o hämta mig, hon ska köra mig till jobbet. börjar 17, sen får vi se när jag slutar! är inte sugen på att jobba, är rätt seg o trött idag. men när man väl är där så går det bra o är kul! men aa, efter jobbet kommer mikaela o hämtar mig så ska vi åka hem och mysa. är behövligt!

om exakt en vecka kommer mitt hjärta hem, gud vad jag längtar!!! 15 dagar är lång tid, det är fan en halv månad. så länge har vi aldrig varit ifrån varandra.... aldrig mer, det tillåter jag ikke! ♥

näe, måste byta om nu. PUSS



oldiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0