onana whats my name


klockan är redan tjugo i tio, shit va fort dagarna går. kom precis hem, har varit hos brorsan + tjej, fick lite mat och så slappa vi en stund. sen tog vi bilen och tog en sväng, hamnade i ekeby en stund sen åkte vi mot stan igen, mikaela joinade oss, mitt hjärta. älskar att köra bilar med drag i ;) men helt ärligt, jag skulle aldrig köpa en sån bil för att jag VET att jag skulle köra ihjäl mig, älskar när det går fort, om jag själv kör då! haha. nej men nu ska jag nog ta mig ett bad, tvätta håret o göra inpackning så mitt hår är fräscht imorn.

ska upp tidigt imorn och packa det sista sen iväg till skolan en stund sen går mitt tåg till eskilstuna 12.56 där jag ska möta upp min faster! vi har lite saker att göra innan bussen till sthlm går, förbi systemet o köpa några cider till bussresan, jag måste in o köpa lite saker på H&M osvosv. sen bär det av. kommer bli kanon känner jag. precis vad jag behöver, bort från verkligheten en sväng o bara vara. sen blire jobb hela helgen!




vi hörs!



saknar dig fast samtidigt inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0