fashion baby, fashion


idag har jag varit på bio med min bror och hans flickvän, vi såg narnia. kan inte göra annat än o älska dom filmerna, helt sjukt. Det va lika bra som ettan & tvåan. kom hem vid 6 sen dess har jag inte gjort så mycket, käkat lite mat, läst bloggar o bara slappat. Ser ut att bli en lugn kväll men det är lika bra, skola imorn ju. inte allt för roligt.

men imorn kommer ju elin o sover hos mig, ska bli riktigt mysigt. behöver det, min dag har inte varit så bra känslomässigt, har torkat mina tårar om och om igen, vet inte vad det är. men det var längesen jag hade en sån dag så var väl dags, det är vid såna här tillfällen jag vill ha min soulmate bredvid mig, men han är på andra sidan jordklotet så kan inte göra mer än att försöka tänka på annat.


lillebrosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0